Lurx

Heroes Never Die...They Just Reload

Ny layout och en hel del nya kategorier

Kategori: bloggen

Tjenare,
 
Hoppas att ni gillar vad jag har gjort här! Bloggen har fått sig en ny design, väldigt enkel och slimmad.
Jag har även lagt till en massa nya kategorier så att det blir lätt att hitta här inne
(de flesta står och gapar tomma atm)
 
Vad har hänt idag då?
Jo bara jobb faktiskt, jag hade en tur upp till Göteborg för underhåll och service ute hos lite kunder (Videospelsklubbens podcasts gick varma i högtalarna), påvägen hem sen så körde jag inom ICA Maxi i Landskrona för att hämta upp ett paket med lite spel som jag fyndade på tradera.
  • Fifa 11
  • Avatar
  • Tekken 6
alla 3 till PS3 och detta köpte jag egentligen mest för tekken spelet då jag fick alla spelen för en 20:a + frakt
 
Jag har en del sportspel till PS3 som jag fick med när jag köpte det, om någon är intresserad så säljer jag av dessa då jag inte har något intresse för sport spel!
 
Nu inväntar jag lite fler prylar bla 2st defekta NES adaptrar som jag ska fixa till och sälja vidare,
kommer att visa hur jag lagar dessa senare (kommer att skapa en guide på detta)
 
Jag köpte även ett Famicom som ska A/V moddas så vi kan köra lite japanskt här hemma i framtiden.
  • tips på spel uppskattas!
  • (kommer även här att skapa en guide på A/V modden)

Annars så har det varit rätt lugnt här hemma, jag fixade i ordning maten medans Michelle badade Althea sedan så busade jag och Althea lite innan det var dags för nattning. Nu så har jag bara fixat och pulat med bloggen och snart lär jag vara rätt nöjd.
 
Jag har uppdaterat lite listor här och var och ändrat/lagt till kategorier men överlag är jag rätt nöjd so far!
  • kom gärna med tips på vad jag kan göra mer för att få bloggen att blomma till liv
  • skriv jättegärna vad ni förväntar er utav bloggen kör lite tester nu så får vi se vad det blir av detta
Nej men det var nog allt ska lägga mig nu och lira lite grann på 3DS:et
 
Ha det fint allesammans!
 
Kommentera inlägget här: